Torsdag och äntligen helg!!

Äntligen är det torsdag!! Det betyder att det är HELG för mig och Jimmy nu :)

Jobbade till 13.00 idag, därefter körde jag hem till min favorit SIS då hon bjöd på en kopp kaffe! Massa intressant snack, och nä gumman "jag förstår mig inte heller på det" haha ;) Efter "flabb-kaffet" på Jakobsgatan körde jag ut till Willys och inhandlade allt som behövs inför helgens SKARA TRIPP! Blev även en del annat, så att jag och Jimmy inte kommer hem till en tom kyl/frys på söndag.

Älsklingen håller på att laga mat, och jag ska snart börja packa lite! Som jag har sagt tidigare så gillar jag inte att packa inför resor i Sverige. Mycket av det beror självklart på vädret. Kommer det att vara sol hela helgen, sol + regn eller bara regn? Hmm.. Någon mer än jag som känner såhär? Sjukt störigt.. Man packar nästan dubbelt så mycket, jämfört med om man skulle åka på en utlandssemester (där man vet att det till 90% är fint väder!) Nu måste jag packa både sommarklänningar + långbyxor, Linnen + långärmat, sandaler + heltäckande skor osv..

Ikväll blir det filmmys i soffan innan läggdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0