Antalet personer till festen är klart!

Just nu sitter jag här vid datan och äter dagens middag: Kyckling med sötsursås, grönsaker och ris :) MUMS! Har faktiskt börjat göra så att de dagar jag jobbar kväll så käkar jag innan jag sticker hemifrån! Är oftast och tränar på förmiddagen, så runt 14.00 är jag riktigt hungrig på VARM MAT! Sen är det ju bra, om man vill gå ner i vikt att inte äta försent.. Perfekt med middag vid 15 och sen bara någon frukt (knäcke??) vid 18-19 :)

Igår hade jag sista OSA datum till min födelsedagsfest som jag ska ha den 8:e Juli (samma dag jag fyller år, alltså) Tråkigt nog fanns där ca 6 personer som inte ens kunnat höra av sig, OM dem kommer ELLER ej.. Jag själv hade tyckt att det varit mega pinsamt att bara skita i allt. Att inte engagera sig, är bara ett bevis på lathet! Får väl höra den klassiska repliken sen, "Oj, jag har helt glömt bort det" Mmmm.. visst :P Men i alla fall, nu kan planeringen börja på riktigt! Jag vet i stort sett exakt hur många som kommer, vilket behövs till de aktiviteter jag hade planerat att ha :P Ohh vad jag längtar!! Äntligen får jag min RIKTIGT STORA FEST :) (om jag bortser från studentfesten, hihi)

Nu blir det en kopp kaffe på balkongen, sen jobb till 22.00!




Kommentarer
Postat av: mor ;)

Hur många blev det?

2011-06-21 @ 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0