Bestulen på min iphone ;(

Jag är arg.. JÄVLIGT arg! Idag blev jag bestulen på min älskade iphone inne på ICA MAXI i Löddeköpinge! Lämnade vöskan utan tillsyn hängandes på vagnen i ungeför 5 sekunder när jag tog paprika, och ytterliggare 5 sekunder när jag tog en melon. HUR FAN har dem fittorna hunnit dra upp dragkedjan, stoppa ner handen i väskan och letat upp + plockat ut min iphone på dessa ynka sekunder? Dem kan sin sak, med andra ord! Det "roliga" i det hela är att dem inte tog hela väskan! Varför riskera att bli påkommen med att rota i väskan, när man bara hade kunnat ta hela väskan och gå? TACK och lov hade dem inte tagit plånboken (idioter??!) Då vet jag vad jag ska lägga mina pengar på denna månaden.. 1500 :- i självrisk för att få en ny igen..

Suck! Gud tror verkligen att JAG SKITER PENGAR!

Jag är arg, på jävligt dåligt humör och sååå trött på allt! Precis som att jag inte hade nog med bekymmer redan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0