Dagen idag började precis som alla mina an...

Dagen idag började precis som alla mina andra lediga dagar - sovmorgon, promenad med Zindra, kolla KKB + Akelius + hemnet efter lediga lägenheter, kaffe, frukost, ärende via samtal.. Skönt med en ledig dag, efter att ha jobbat hela helgen :) Alldeles strax blir jag upphämtad av Izza! Då vankas det kaffe och lite planering angående midsommar hemma hos henne :) Kommer bli super, det där ;) Förra veckan började jag även med lite planering till min 25 års fest :) Sista svarsdag idag för de som är bjudna, sen börjar jag planera ordentligt! Kommer bli såå bra ;) I eftermiddag är det dags för ett träningspass på gymmet med Vera & Izza, nu jävlar ska det brännas :P Ha en trevlig måndag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0