En underbar solig lördag :)

Redan tidigare i veckan hade jag bestämt mig för att ha en LUGN och icke uppbokad lördag idag. Blev hämtad av mamma vid 10.30, och väl i Stävie intog jag solstolen direkt! Har legat och solat i stort sett hela dagen.. Mamma och Lars hade ordnat en suuuper god middag till alla ikväll: grillat kött + korv, 2 oplika såser, nypotatis, sallad, färska sparris, fetaost och oliver :) MUMS!! Åt mig verkligen proppmätt.. Har så svårt för låta bli att ta den där extra portionen när det bjuds på så god mat :P 19.00 åkte vi hem, slängde oss i sängen och slöade 30 min innan det var dags för mig att ta tag i diskberget. Under tiden jag diskade stack Jimmy ner till ICA för att handla jordgubbar. Tyvärr var de slut så det fick bli inlagda persikohalvor med vaniljglass istället :)

By the way, min blogg kommer att vara sjukt tråkig i ca 2 veckor framöver. För det första så är min kamera på lagning, får troligtvis den i slutet på veckan, och för det andra så har jag ingen iphone = inga mobilbloggar! Ni lär märka när jag fått en ny telefon igen ;)

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0