Godmorgon gott folk :)

Får börja med att säga:

GRATTIS UNDERBARA MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!! Hipp Hipp Hurra :)



Kändes som evigheter sen jag skrev sist! Har varken haft lust, ork eller tid.. Att jag inte har någon lust beror självklart på att jag varken har en kamera att ta bilder med eller min iphone :( Förhoppningsvis har jag både min kamera och en NY Iphone igen nästa vecka. Tänk vad det påverkar en när det gäller bloggandet.. Ingenting känns roligt just nu, och då blir man inte heller sugen på att skriva av sig, för det enda man är, är negativ. Men jag antar att den känslan också försvinner med tiden (??)

Igår var jag och gymmade ordentligt, 40 min hård styrketräning + 45 min powerwalk. Jag har ju inte alls brukat allvar med min styrketräning nu på ett tag, men hade tänkt mig att jag skulle sätta igång nu igen! Min kropp mår bra av att styrketräna, och det måste jag "lyssna på". Därför ska jag dit idag igen, köra ungefär samma pass. Känns härligt att ha kommit igång :)

Får inte glömma att skriva om min fina vän Izza som skriver sin juridiktenta idag :) JAG VET att hon kommer klara den galant ;) Vet också hur nervös man är fram tills dess att du har tentan i handen. När du väl har börjat skriva, då går pennan i 190, hehe.. ÖNSKAR DIG LYCKA TILL SNÄCKAN <3


NU: Kaffe + cigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0