Ny kyl/frys :)

Om jag skulle beskriva dagen igår med ett ord, skulle jag säga KAOS!

"Mycket att tänka på, mycket att göra, mycket att hinna med... Puuhh"

Den började bra, med en jobbedag. Dock sprang jag runt på i stort sett hela min rast och ringde en massa telefonsamtal. Ett till Shell i Kävlinge och ett till Elgiganten i Lödde. Jag hade nämligen uppmärksammat kvällen innan att de sålde en kombi kyl/frys jätte billigt. Den jag har (eller hade) i lägenheten tidigare var verkligen "inne på sin sista vals". Ena dagen kunde den visa 12 grader och andra bara 4. Som tur är har ingen mat blivit förstörd hittills, men jag kände att jag inte riktigt vågade chansa.. Så när jag väl bestämt mig så mötte jag upp Jimmy och Kenny utanför ----> TACK FÖR HJÄLPEN KILLAR :)

Detta skåpet handlade jag :) Vilket gjorde mig 3333 :- fattigare! Blev i alla fall super nöjd med min kyl/frys :) Ett tag trodde jag att det skulle kännas som utslösade pengar på "ingenting", men nu i efterhand känns det mer som en investering! Vid en framtida försäljning kan det knappast minska värdet :P Ungefär 23.00 igår kväll var jag och älsklingen klara med installationen av det nya skåpet. 23.30 låg vi i sängen och somnade båda två direkt.. Vilken tur att jag var ledig från jobb idag, annars hade jag med all säkerhet försovit mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0