Parkhäng i stadsparken med klassen :)

Första dagen på mitt sommarlov inledes med en härlig sovmorgon till 09.00, kände att jag behövde det! Har ätit frukost, druckit 2 koppar kaffe och pratat en massa i tele, precis så en morgon ser ut hos mig ;) Skulel egentligen begett mig ut på en powerwalk, men efter mååånga om och men har jag bestämt mig för att skita i det (tyvärr..) Jag började prova olika outfits för ikväll, och när jag väl börjar med de kan jag hålla på i timmar, nä men nästan.. Har hållt på nu i 1 timme och prova ALLT jag har hängandes, utan resultat :S Hela klassen ska till Stadsparken idag vid 15.00 och ha "park-hängs-avslutning" tillsammans :) Och det är där klädproblemet kommer in.. Jag måste ju ta något som är jävligt bekvämt att sitta i, då vi kommer göra de, de första 5 timmarna, typ. Sen snackas det om utgång ikväll, och då ska man ha något som passar till det också? USH! Aja, hittar väl alltid något....?



Har sett fram emot kvällen lääänge nu, äntligen är den här!!

Nä nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mig :) Trevlig onsdag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0