Pissedag!

I inlägget - min ösnkelista hade en person kommenterat anonymt:

"Är det den smala eller tjocka vristlänken du önskar?"

Hmm? Ingen aning faktiskt.. Normal-tjock kanske? Så himla svårt det där.. Klart att man inte vill ha en som är alldeles för tun, då det innebär större risk att den inte håller. Sen så tycker jag inte att det är snyggt med för tjock heller.. Oj vad svårt! Vet faktiskt inte hur många olika tjocklekar den görs i heller :S

Det har inte varit en rolig dag idag.. Inte "världens-bästa" dag på jobbet + att jag fick reda på att lägenheten på arvidsborgsvägen har hyrts ut till någon annan ;( FAN FAN FAN!! Ärligt talat så börjar jag fundera på om vi någonsin kommer komma ifrån denna lägenheten? Allt känns verkligen hopplöst just nu :(

Åter till städningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0