Torsdag och fint väder :)

Igår var det som sagt parkhäng i stadsparken som gällde för mig och massa andra SOPOR :) Alla samlades 15.00 i parken, och började dricka vilt ;) Dock bangade jag ur vid 21.00 när de andra skulle fortsätta hem till Oskar på förfest innan utgången senare på kvällen.. Kände inte alls för att gå ut igår.. Så Jimmy kom och hämtade mig vid parken, vilket jag tackar för då jag INTE hade pallat asa på den förbannade kylväskan en enda meter till! TACK hjärtat :)

Idag har jag och älsklingen verkligen varit flitiga :) Började dagen med att promenera med Zindra samt äta en god frukost tillsammans.. Därefter satte vi igång och storstädade hela lägenheten. Shit vad det går snabbt när man hjälps åt! 1,5 timme = Dammsugat, dammat, renbäddat och sorterat bland alla våra skor! Så nu har vi bara sommarskor nere i lägenheten och alla vinterskor i påsar på vinden, skönt att ha rensat! Efter städningen begav vi oss ut på 1 timmes powerwalk :) Kul med sällskap av älsklingen, då han aldrig följt med mig tidigare! Efter powerwalken bestämde vi oss för att GÅ ner till ICA och handla det vi behöver under helgen. Kändes riktigt bra att låta bilen stå och promenera, det går ju bra sålänge man inte ska handla alltför mycket :)

Som sagt, flitiga Sara & Jimmy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0