Då satt man här igen, med kaffekoppen i en...

Då satt man här igen, med kaffekoppen i ena handen och ciggaretten i andra! Hur vanligt som helst för Sara en morgon som denna :) Tänkte ta tag i mig själv och faktiskt åka in till skolan idag. Vi har en föreläsning om boenderätt, så det blir intressant! Har lite dåligt samvete eftersom jag inte var i skolan på hela förra veckan. Dock låg jag inte hemma och slappade, utan fick skrivet massor på rapporten som ÄNTLIGEN är klar :) Så det känns ju skönt i alla fall! Ok, skola idag 8-12 sen ska jag hem och mysa med min Babe som går hemma nu pga sjukskrivningen <3 Det brukar alltid gå bra i skolan, och ännu bättre när man har något att se fram emot när man kommer hem ;) Hörs senare under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0