Dags för en PW utomhus!

Då var tisdagen kommen och jag kände för att stanna hemma från skolan, ännu en dag.. Har man ingen motivation till att sätta sig på tåget, lyssna på föreläsaren och åka tåg hem igen så är det inte ens lönt att tänka tanken att åka in till skolan. Jag har gjort det misstaget många gånger, alltså åkt in där trots att jag inte haft motivation. Vad resulterar det i? Jo att jag inte lyssnar, och pillar med iphonen istället.. Så det får bli en hemmavecka, denna veckan. Ska fokusera på att förstå lagboken dvs använda mina överstryckningspennor flitigt :) 12 timmars tentan närmar sig med stormsteg, men jag är inte speciellt nervös. Har läst igenom en del böcker, och får jag bara in rutinen hur jag hittar i lagboken så borde tentan inte vara något problem!

Eftersom jag stannade hemma från skolan idag så har jag planerat dagen såhär:

- Powerwalk i det fina vädret
- Plugga
- Kaffe med Sara
- Styrketräning med Vera
- Mys med min Jimmy <3

Känns som en bra "ledig" dag :) Ska faktiskt bli jätte skönt att komma ut och gå, eftersom jag inte har varit ute och powerwalkat sen i somras. Dock tänker jag ta det lugnt, och bara njuta av det fina vädret :) För att jag ska kunna nå mitt första delmål ang vikten så finns tanken hos mig att jag måste blanda och variera min träning lite. Har fortfarande 2,5 kilo kvar tills det första delmålet är nått! Så, powerwalk utomhus i all ära ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0