Godmorgon alla kära läsare :) Får börja me...

Godmorgon alla kära läsare :) Får börja med att tacka Emma för hennes söta kommentar till mig! Tack, det värmer när man får höra att träningen har gett resultat ;) Just nu sitter jag och gör de jag alltid gör innan jag går till tåget ---> dricker en kopp kaffe och rökar en ciggarett! Försöker ladda upp här hemma inför en lång och intensiv dag med min domstolsgrupp! Idag kan jag räkna med skola 9-15.30 i alla fall :( Men har ett träningspass på gymmet att se fram emot senare idag (17.00) så det får jag ha i tankarna! Idag hade jag tänkt träna armar, axlar och övre rygg :) Ska försöka ge mig på ett intervallpass i slutet också! Jag tror att jag kommer vara helt slut ikväll ;) Men de gör inget! Jag älskar ju att gymma! Nä nu ska jag klä på mig och gå till tåget! Hörs kanske senare idag.. Kramar till er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0