Igår strax innan vi skulle gå in och skriv...

Igår strax innan vi skulle gå in och skriva tenta kände man i luften att våren är påväg (eller den är redan här?) Solen sken, och alla var på ett strålande humör! Kändes dock mindre skoj att sitta "inspärrad" i en källarlokal, utan fönster hela dagen :( De två små pauserna man fick nyttjades till max! Känns faktiskt bra att det inte är lika fint väder idag :) Slipper man ha dåligt samvete för att ännu en härlig vårdag går till spillo pga tentaskrivning! Dagens "inspärrning" sker mellan 08.00-14.00 :S Sen är det äntligen över!!! Känns som att torsdagens eftermiddag kommer gå i lättnadens tecken ;) Om 20 min blir jag upphämtad, vilket är skönt då jag slipper gå och släpa på min lilla resväska med böcker på Lunds gator (Observera: KULLERSTEN!!) Hörs i eftermiddag när jag är hemma igen :) KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0