Jag är deppig!!

Ush ush ush.. Idag har jag noll motivation, till allt! Känner mig deppig och ännu mer deppig :( Självklart har det sina anledningar, och en av dem är vädret! Suck, varför kan vi inte få ha lite sol nu när vi närmar oss April? De andra anledningarna går jag inte in på.. Vill inte ens tänka på det!

Idag blev vi lediga från skolan, skönt :) Tyvärr så består min lediga dag av städ & tvätt, mindre skoj.. Egentligen är det planerat att jag och Jimmy ska städa tillsammans när han kommer hem 17.00, men eftersom jag är ledig så känns det bra att jag fixar allt det nu på dagen, och att vi får lite kvalitetstid med varandra ikväll! Hade det varit han som varit hemma hela dagen, hade jag verkligen uppskattat om han gjort klart allt ;)

<3 Allt handlar om att ge och ta i ett förhållande <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0