Morfar 70 år ---> Grattis!!

Idag fyller min älskade morfar 70 år :)

GRATTIS GRATTIS GRATTIS


Om en stund ska vi bege oss mot Svedala för att fira honom.. Kommer bli såå trevligt! Som alltid när man är hos dem i Aggarp :) Jag är verkligen en människa som älskar att umgås med familjen och släkten, så ett födelsedagsfirande som detta kunde inte kommit lägligare! Men antar att det är fler än mig som är så ;)


Jag och min Moffe-Poffe :)

Efter gillet i Svedala ska vi köra raka vägen hem till Hilde, då han har inflyttningsfest idag :) Det blir ingen "fest" och dricka för våran del, vi tänkte bara sticka dit och ge han en present samt umgås lite.. När de andra sticker ut, sticker vi hem och avslutar (troligtvis) kvällen i soffan <3 Och vet ni vad..? JAG ÄLSKAR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0