Oceans - En film jag rekomenderar starkt!

Idag när Jimmy var iväg och uträttade sina ärende kom han hem med denna filmen ---> En väldigt gripande film om hur det ser ut under vatten ytan, och vilken skada vi människor orsakar dessa vackra varelser.. Jag blev väldigt rörd, och vid ett par tillfälle kunde jag inte ens titta. Jag avskyr när djur far illa, pga oss!

"Med hjälp av banbrytande teknik har Oscarnominerade JacQues Perrin och hans team skapat en helt unik undervattensupplevelse för hela familjen. Filmen har tagit sex år att färdigställa och visar upp våra hav som vi aldrig sett dem förut. Ett fascinerande, spännande, roligt och tankeväckande äventyr som överträffar allt du tidigare sett"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0