Skola, plugg och Zumba

USH vad jag har varit dålig på att uppdatera idag, skäms på mig! Men jag har faktiskt haft bra anledningar till att inte sitta vid datan ---> Varit i skolan 8-12, pluggat i 4 timmar, ätit middag samt dansat Zumba i 1 timme :) Fullspäckad dag med andra ord!

Det var faktiskt skoj att dansa (träna? vad säger man?) Zumba :) Mycket höfter och sprallande! Perfekt komplement till mig som annars i stort sett bara tränar styrka.. Satte upp mig att dansa även nästa måndag (hamnade som reserv nr2, känns inte helt omöjligt att komma med..?) Får hoppas på det då!

TILL MAMMA: Det får du hänga med på en gång ;)

TYVÄRR kommer det (troligtvis) även att bli dåligt med bloggand imorgon.. Har mega mycket att plugga, känns det som.. Plus att jag måste förbereda allt som ska med till tentan på onsdag ---> All litteratur, lagboken, kompendier, anteckningar, gamla tentafrågor osv... LISTAN ÄR LÅNG!




Nu ska jag hoppa i duschen, och därefter slänga mig på soffan tillsammans med Jimmy och bara slappa i MINST 2 timmar! Det tycker jag att jag förtjänar efter denna fullspäckade dag :) Alltså, inget mer plugg för fröken Löfvendahl ikväll.. Tyvärr varar det inte länge, då jag ska upp tidigt imorgon och sätta igång igen!

Puuhh.. det är tufft att studera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0