Spartacus it is!

Idag hade jag bestämt mig för att ha en vilodag från träningen. Har som sagt tränat både måndag och tisdag plus att jag ska träna torsdag samt fredag också. Hmm? Jag förtjänar en vilodag ;) Kanske jag kan trycka in ett pass i helgen också..? Hmm..

Idag har jag och älsklingen inte gjort något vettigt alls! Enbart lagat middag och legat i soffan och kollat 2 avsnitt av serien Spartacus - blood and sand, som by the way är en ny favorit :) Hur kan man INTE gilla den serien?! Massor med vackra kvinnor, snygga män och tränade kroppar!! Yes, i like it ;) Konstigt bara att Jimmy tycker om serien lika mycket som mig..? Antar att han dras mer åt slagsmålen och fighterna i arenan..? ;)







Vi var tvungna att ersätta TRE KRONOR med något! hehe.. Nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av tanken att jag är ledig från skolan imorgon :) Dock ska jag upp 08.00 då tvättpasset startar 09.00 :S Mindre skoj det där! Men har ett träningspass att se fram emot med Vera 14.00, så då ska det nog gå bra!

Godnatt ZZzzZZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0