Tentadag 2 avklarad ---> Färdig!

Hej på er mina kära och trogna läsare :)

Som ni säkert vet vid detta laget så är HELVETES-JURIDIK-TENTAN ÖVER!!! Men jag tycker inte att 6 timmar på just den tentan är mkt.. Precis som igår hann jag knappt skriva klart :S Fick typ stressa mig igenom de 2 sista frågorna på dagens tenta.. Vet inte vad jag gör för fel? Aja, nu är den över i alla fall, och ingen mer än jag är MEGA GLAD! Tyvärr varar inte den lediga känslan särskilt länge.. På måndag startar delkurs 2 vilket innebär: ny kurslitteratur, nya föreläsare, nytt schema och självklart ett steg närmare sommaren ;) Det är alltid blandade känslor när man avslutar en kurs och påbörjar en annan.. Man hinner alltid "börja tycka" om föreläsaren, och precis när man känner sig som mest hemma med honom/henne då är det dags för ny kurs och nya föreläsare.. Samtidigt är man glad för att lämna en "gammal" kurs bakom sig, pöbörja en ny och ett steg närmare examen!

Jimmy var så snäll och hämtade mig på skolan idag, så att jag skulle få slippa gå genom lund med min lilla resväska (Inget kul när typ alla gator består av kullersten!) Väl hemma blev jag väldigt överraskad! Jimmy hade städat hela lägenheten själv så att jag skulle få slippa nu när jag kom hem :) Han är såå underbar, min man <3 Så istället för att vi nu skulle städa tillsammans ikväll, begav vi oss ut på en lång promenad med Zindra längs Kävlingeån :) En promenad som uppskattades väldigt mycket av henne, som framkommer av bilden i föregående inlägg!

Nä nu ska jag mysa med mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0