Tidsinställt inlägg

Jag är nyfiken av mig.. hihi! Vill alltid prova på nya saker :) Idag är en sådan dag! Som ni ser i rubriken är detta ett tidsinställt inlägg och just nu är klockan 20.30. Publiceringstiden har jag valt till 21.00. Kan vara skoj att se om det fungerar! By the way, någon som vet hur man gör för att förstora ett visst ord, eller liknande i texten?

Ex: Jag ÄLSKAR min Jimmy

Om jag då vill ha ordet ÄLSKAR i störe typsnitt än vad det är, hur gör man då? Jag har sett att andra som har blogg.se använder sig av den funktionen.. Jag har dock inte hittat stället där man ändrar den inställningen!

Alldeles strax kallar sängen.. Är såå trött!

Godnatt ZZzZZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0