Vilken underbar fredag det var igår :) För...

Vilken underbar fredag det var igår :) Först beskedet att man fick högsta poäng på seminariet sen en väldigt mysig kväll med hjärtat! Trots att jag och Jimmy alltid har det mysigt, så var kvällen igår speciell <3 Han ville som sagt bjuda mig på restaurang, så efter lite diskuterande valde vi restaurang Old Times här i Kävlinge då båda två har varit sugna på att testa deras mat! Promenerade över gatan, satte oss till bords och avnjöt en väldigt god plankstek :) Restaurangen är liten och väldigt mysig! Maten fick högsta betyg, precis som gästvänligheten från personalen! Så, bor man i Kävlinge och inte orkar ta sig någon längre sträcka för att få god mat i magen kan jag verkligen rekommendera Old Times :) Efter middagen mös vi ner oss i soffan och kollade på ett avsnitt Spartacus! 23.00 stängde vi de blå, och snarkade gott tills idag 06.00 då det var dags för mig att gå upp.. Jobbar på kullis idag: 7-10 + 15.30-22.00. Känns faktiskt helt ok :) Kramar till er alla!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till seminariet!

Vi ska också testa old times, så praktiskt att bara traska dit. Vi har gjort ett försök innan men blev väldigt snopna när vi kom dit och det var stängt en hel månad framöver...oops. Kan tillägga att vi var vrålhungriga!

2011-03-06 @ 23:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0