YES!

Där satt den..!! Seminariet idag gick bra, vår domstolsgrupp fick den högsta poängen = 10 p :) Kul att även vårdnadsutredarna fick en 10! Men gud så nervös man var innan.. Både jag och Celie stod och skakade med händerna när vihöll i kaffekoppen precis innan vi skulle gå in i salen.. Men nu är det ÄNTLIGEN över!

Bye Bye MOMENT 2 :)

HEJ MOMENT 1 + TENTA :S

Efter skolan stack jag raka vägen bort till gymmet och körde styrka med fokus på mage, nedre rygg och ben samt kondition (som vanligt!) Men det var verkligen segt idag.. Pallade knappt med konditionen efteråt! Vet inte om de kan bero på att all spänning ang moment 2 har släppt, och att jag bara suktat efter soffan hela dagen..?

Nu ska jag i alla fall unna mig 2 timmar i soffan framför en film :)

Ikväll väntas massor med MYS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0