Då var en stuga i Skara bokad!

Som vanligt när jag är ledig, eller börjar sent i skolan så måste klockan ställas ändå. Ingen sovmorgon här inte! Är tvungen att stiga upp runt 07.00-07.30 om jag ska hinna med allt som måste göras under dagen/förmiddagen! Idag har jag ätit en god frukost, pluggat, powerwalkat och sist men inte minst ----> BOKAT STUGA på Skara Sommarland till mig, Jimmy, Vera och Sonny den 29/7-31/7-2011 :) Wiiee..!! Äntligen är det bokat :P Trots att vi alla är vuxna så får man faktiskt "vara barn" ibland också ;) Det bästa med Skara Sommarland är att det finns aktiviteter/karuseller och vattenland för såväl barn som vuxna, och det gillas! Självklart kommer engångsgrillar + cider/öl att hänga med i bilen påväg upp ;) Det är väl ett måste att sitta utanför stugan, med en cider i handen och äta grillat? Det tycker i alla fall vi :)





Nu är det i alla fall hög tid för mig att hoppa i duschen och fixa till mig! 14.30 blir jag upphämtad av Celle Belle för kaffe och skitsnack hemma hos henne, mys!! Det var såå längesen sen vi sågs snäckan, så det ska verkligen bli skoj! Antar att vi har massor att prata om ;) hihi.. Hon och Carlos flyttar snart till en marktrea, gissa en som är avis!!

Soo long!

Kommentarer
Postat av: pappa..

Min älskade dotter,du är min favorit dotter :-)

2011-05-03 @ 16:36:43
Postat av: Maria

vad mysigt det låter=)

2011-05-03 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0