En fredagskväll i Häljarp :)

Vilken trevlig fredagskväll det blev :)

Helt spontant ringde jag min vän Anna och skulle höra om de bjöd på en kopp kaffe ikväll, och självklart gjorde dem de! Körde till Häljarp vid 18.30 och har nästan precis kommit hem :) Grabbarna drack några öl medan jag och Anna drack kaffe, funkar de också ;) hihi.. Hade verkligen 2 härliga timmar hos dem! Fick kollat på deras FINA hus, och snackat en massa skit :) TACK gumman, och Jonny för ikväll, verkligen super när det blir lite impuls över de hela!



Hoppas de är ok att jag snodde denna bilden på dig gumman ;)

Jag och älsklingen funderar på att antingen spela lite Wii (Mario cart) eller kolla en film.. Hmm, har inte bestämt oss riktigt än! Men hur som helst så är det sååå skönt att ha sovmorgon med mitt hjärta imorgon <3

Finns ingen bättre än du Jimmy <3 Du gör mig hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0