En helt ny Iphone!! Tack Apple :)

Idag är jag på strålande humör, och jag vet precis vad det beror på ;)

För ca 2 veckor sedan lämnade jag in min IPHONE på lagning. Ljudknappen var sönder samt att telefonen hängde sig och var seg väldigt ofta (trots att den var uppdaterad!) Lämnade in telefonen, och igår fick jag ett sms där det stod att servicen var nu färdig, telefonen finns att hämta i butiken. JAA, äntligen får jag hem min Iphone, tänkte jag! Kommer till butiken och ser att han plockar fram en helt ny telefon. Tydligen så är det för kostsant att öppna upp en begagnad Iphone för att laga den, så istället får man en ny :)



Jag blev såå glad igår! Har ju haft min "gamla" iphone i lite mer än 1 år, och den såg inte "ny ut" precis ;) Om 1 år får jag förlänga mitt abonnemang igen och hämta ut en ny telefon. Att få en ny Iphone kunde inte kommit lägligare ;)

Alldeles strax ska jag bege mig ut på en powerwalk! Måste ta tag i träningen ordentligt nu igen, då det har blivit alldeles för mycket slarv de senaste veckorna.. Har bara 1 månad på mig att nå mitt slutgiltliga mål! Börjar känna mig en aning stressad, men jag får helt enkelt skylla mig själv.. Brukar man inte allvar, kan man inte begära att det ska hända något på vågen heller... Men nu, jävlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0