Förra veckan handlade jag mig ett par nya ...

img_5026 (MMS)

Förra veckan handlade jag mig ett par nya svarta tygskor från Scorett :) Hur sköna som helst, och jag verkligen älskar dem! Dock är jag mega besviken på vädret och allt regn som kommer, för de gör att jag inte kan använda mina älsklingar :( Vi är i mitten på Maj, och de SKA INTE regna då! Speciellt inte 2 dagar på rad... Suck!  Om ca 25 min ska jag gå bort till tåget (I REGNET!!!) Från och med idag har vi inga föreläsningar mer :) Jag och min grupp ska börja arbeta med vårt grupparbete, som ska vara klart nästa tisdag. Vi ska skriva en vårdnadsutredning, vilket faktiskt känns kul :) Skönt med lite förändringar ibland, då föreläsningar kan bli ganska tråkigt i längden.. Alltså, skola 9-15 idag! Trevlig tisdag på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0