JAAAA!!

Jag klarade Juridik tenta nr2 vilket innebär att jag (förhoppningsvis) ALDRIG MER kommer skriva en juridik tenta igen :) Wiiiee!! Är så himla glad, och lättad för att slippa gå på omtentan som är den 10:e Juni :P För övrigt så jobbar jag den dagen, så OM jag hade kuggat så hade jag fått skriva omtenta till hösten istället!



Nu har i alla fall Jimmy kommit hem. Väntar bara på att han ska bli klar i duschen, därefter ska vi hem till Mamma och Lars. Dem är så snälla och passar vår lilla skitfis när vi står på loppis imorgon, TACK :) Så Zindra ska dit redan ikväll, lika bra de istället för att klydda med de imorgon bitti. Sen kommer det vara FULL RULLE hela kvällen! Bilarna ska packas, pengar ska växlas osv.. Puuhh!!

Hoppas allt slit ger utdelning imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0