Måndag - sista pluggdagen :)

Då var det måndag igen, och ny vecka.. sista skolveckan, vilket känns en aning konstigt? Från och med imorgon 15.00 går jag på sommarlov, och börjar inte plugga igen förren i början på september månad :) Dock ska jag jobba hela sommaren, men har såå mycket roliga saker inplanerat så jobbet kommer knappt kännas jobbigt! I stort sett varenda helg under sommaren är uppbokade med spännande saker, och det gillas :)

Men först ska jag ägna denna måndagen till att plugga det absolut sista innan sommarlovet kan börja! Ska läsa 4 utredningar, opponera på en av dem för att imorgon tillbringa några timmar i skolan för att ha seminarium på detta. Synd att det är så fint väder idag bara, känns alltid tråkigt att behöva plugga då. Men jag får "gotta" mig med att detta är det sista jag gör fram till september ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0