Min fredag!

Nu är klockan över halv 4 och jag har bestämt mig för att lägga ner plugget för idag. Har inte hunnit med lika mycket som jag hade önskat, men men.. Kommer en dag imorgon också! Satt ute i 3 timmar på balkongen och har verkligen fått färg (observera bränd!) suck, varför ska jag alltid bli bränd? Jag vill också vara en av dem som får en fin mellanbrun nyans i huden.. Jävla röda pigment, GRRR ;) Rimgde i alla fall mamma tidigare och frågade om inte dem var sugna på lite grillat idag (haha, gäller att "snylta" in sig när man inte har en egen trädgård!) SJÄLVKLART, var dem de! Som tack lovade jag att ta med mig smulan på skogpromenaden som vi tänkt gå precis innan vi ska grilla, hihi :) Så nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mig lite..

16.30 kommer världens bästa hem, och då är det fredagsmys som gäller <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0