Ny vecka

Då var de måndag och ny vecka ---> Tenta vecka! På fredag skriver jag min sista juridik tenta för denna terminen :) Vi tentar på fredag 08.00-15.00, och ni kan ju gissa en som är TRÖTT och LÄTTAD när tentan är färdigskriven på fredag eftermiddag?! Känner jag mig själv rätt, så blir det inte många knop här hemma på fredag kväll.. Ska ta det lugnt och unna mig en fredagskväll med mitt hjärta, UTAN att jag ska jobba dagen efter! Har ju också bestämt mig för att inte jobba ett skit i helgen.. Jag behöver inte jobba, då jag redan har pengarna säkrade, samt att jag vill vara så utvilad så möjligt inför lördagen! För DÅ händer det väldigt trevliga saker ;)

Nu har jag i alla fall nästan precis kommit hem från min powerwalk! det var skönt att promenera idag, eftersom solen var framme och sken på mig under hela timmen jag var ute :) Härligt! Nu ska jag hoppa i duschen samt fixa till mig. 11.45 ska jag köra iväg med Zindra ---> ÄNTLIGEN ska hon bli klippt!!

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0