Råplugg med Celie, härliga tisdag ;)

Puuhh vilken dag!

Började 07.00 när klockan ringde. Promenerade med hunden och duschade vilket gjorde mig lagom klar till 09.00 då Celie skulle komma! Hade bestämt att vi skulle plugga tillsammans idag, heeela dagen. JO TACK, hela dagen blev det verkligen :P Satt och pluggade till 16.30 och observera att mellan 09.00-16.30 hade vi bara haft små pauser för att röka, inget mer.. Pluggdagen med Celie resulterade i 2 tömda kaffekannor, en hel burk coctailtomater uppätna (gott med lite snacks när man pluggar!) och massor med annteckningar i lagtexterna! Under rökpauserna hann vi även planera en del inför lördagen som kommer ;) Party med henne och Fanny, kommer bli såå skoj! Antar att vi alla tre behöver en riktig PARTYKVÄLL efter allt tentaplugg denna veckan.. Kan bara gissa mig till hur roligt vi kommer få de ;) Som jag längtar.. Känner nästan lite abstinens efter att få öppna "en kall" (skämt & sido!)

Som belöning för 9 timmars plugg, har jag spenderat de sista två timmarna av denna tisdagkväll i soffan med min älskling <3 Eftersom vi ska gå och se FAST FIVE i helgen, så var vi tvungna att se 4:an igen, vilket är en självklarhet då man måste vara lite uppdaterad om vad som hände i den sista filmen.. Jag verkligen älskar FF-filmerna, trots att jag inte är en särskilt stor bilfantast :P Kan knappt bärga mig efter biosalongen, och filmen så klart!

Tiden bara springer iväg, och samtidigt inser jag att även denna kväll lägger vi oss SENT! Brukar vilja ligga i sängen senast 22.00 för att somna lagom, strax därefter.. Antar att det är sånt "man får ta" när man har mycket att stå i om dagarna.. Ibland hade jag behövt 36 timmar på ett dygn. Fast undrar om jag hade hunnit med mer för det? Känner även lite press att vara utvilad, då jag ska börja onsdagen med ett HÅRT styrkepass med Vera! Har inte styrketränat på 1 månad nu, och jag antar att jag kommer bli chockad imorgon på gymmet..

"VAAA???! Shit, jag orkar knappt lyfta hälften av vad jag gjorde tidigare"

Vi får väl se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0