sommarlov!!!

Äntligen har det efterlängtade sommarlovet infunnit sig.. Vet inte om jag har fattat det riktigt än? Ingen skola, inget plugg, inga föreläsningar, ingen tenta, inga grupparbete... Ja, inget som har med skolan och göra! Är såå glad för att jag lyckats kämpa mig igenom ytterligare 2 terminer, utan några rester bakefter mig! Nu ska jag verkligen njuta av mitt sommarlov ända fram tills den siste Augusti :) Egentligen har jag väl inte "sommarlov" i den bemärkelsen, eftersom jag ska jobba på kullagården hela sommaren.. Börjar mitt sommarlov med 5 dagars ledigt, jobbar i ca 3 veckor sen går jag på 2 veckors BETALD semester, härligt! Därefter jobb i ca 5 veckor till.. Men jag är nöjd :) Har en massa roliga saker inbokat i sommar, bland annat: 2 veckors semester, 25 års fest, Polen (krakow) med Jimmy, Skara sommarland med Jimmy, Vera och Sonny samt Vallarnas friluftsteater med Jimmy :) Självklart kommer det hända en massa annat skoj också så som: fester, grillkvällar, myskvällar, sola + bada och bara njuta!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0