Tack för era kommentarer!! :)

Igår skrev jag ett inlägg till er - mina bloggläsare om varför just DU gillar att läsa min blogg, och vad som intresserar dig. Fick några kommentarer, och nästan alla skriver samma sak ---> MER BILDER! Antar att jag måste bli bättre på det där med att fotografera mycket, och sedan lägga in det på bloggen. Jag tror att anledningen varför jag inte lägger in lika mycket bilder NU som FÖRR är att jag har fått mer att göra i livet, så jag har prioriterat bort bloggen, och de inlägg som tar över 40 min att skriva.. Att lägga upp en massa bilder + text tar ca 40 min, då man sitter och väntar på varje bild i minst 1 minut (i alla fall här hemma på vår data)

Men eftersom detta intresserar er, så lovar jag att jag ska bli bättre på det!

Är det ok med några mobilbloggar mellan varven? Det är såå mycket enklare ;)

Nu blir det en kopp kaffe och frukost, därefter plugg till 16.00!

Kommentarer
Postat av: Ida Nordstedt

Mobilbloggar är absolut okej:))

2011-05-06 @ 08:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0