Tenta-fredag

SHIT vad jag är trött!! Helt slut i både kropp och knopp, trots att jag nästan precis vaknat. Borde man inte vara utvilad när man har sovit 7 timmar? Antar att det är den jobbiga veckan bakom mig som gör att jag mår såhär! Är JÄVLIGT GLAD för att det är fredag :) Spelar ingen roll att jag ska skriva tenta om nästan exakt 1 timme, för det är fredag!! Vilket innebär att när klockan slår 15.00 är jag FRI från allt vad som heter skoluppgifter (fram tills måndag, i alla fall!) Har längtat efter denna dagen, i snart 2 veckor nu och äntligen är den kommen!!

JAAA, jag är glad :)

08.00 - "Hej juridiktenta 2"
15.00 - "Hejdå juridiktenta 2 FÖRALLTID!!"

Önska mig lycka till!!

Fast, hmm.. Fredagen den 13:e? Borde jag ana det värsta?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Äh, detta fixar du galant!

Lycka till :)

2011-05-13 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0