Till er bloggläsare :)

Nu var jag påväg att skriva ett sådant tråkigt enformigt inlägg igen, om vad jag har gjort de senaste timmarna och hur min dag kommer att se ut! Egentligen borde jag ha massor att skriva om, tror jag (?) Men jag kommer aldrig på något roligt/intressant.. Det är här, NI (mina bloggläsare) kommer in i bilden ;) Jag behöver er hjälp! Efter att jag satte lösen på bloggen så är ni ca 50 personer som följer mig varenda dag. Då undrar jag:

Vad gillar just DU att läsa om?
Finns det något "ämne" som intresserar DIG mer?
Är det kul med massa bilder?
Eller är ni mer förtjusta i text?
"Dagens Sara" = outfit, är det intressant?

Ni måste hjälpa mig, speciellt nu när motovationen tryter!

Berätta för mig vad du gillar att läsa om, eller vad jag ska skriva mer om!

TACK :)

Kommentarer
Postat av: Ida Nordstedt

Helt klart är det roligt med bilder och information om dessa. Anars tycker jag bloggen är bra som den e.. Men lite fler vardagliga bilder. Minns din gamla blogg då hade du fler bilder tex. När ni storhandlat, vilken midda ni skulle käka, nya prylar osv. Det är just det jag tycker är roligt hur din vardag ser ut. Och vad du gör när du inte pluggar/jobbar:)) Puss å kram

2011-05-05 @ 14:46:58
Postat av: sosso

instämmer med ida. foton e alltid kul! tycker med d e bra såhär, fast ja lite fler foton då kanske. haha puss på dig gumsan!<3

2011-05-05 @ 21:37:44
Postat av: johanna

hej sara!

jag tycker det e skoj med mkt bilder, vad du har på dig (dagens klädsel) vad du äter och när du tränar :) jag säger mkt mkt BILDER :)

2011-05-05 @ 21:43:23
URL: http://johannamaddisnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0