6 månader till våren kommer!!

Idag är jag på bättre humör :) Äntligen säger jag! Vet inte varför jag varit så himla negativ på sistonde? Stackars Jimmy som ska behöva gå runt här hemma med en sur och gnällig Sara.. Kan det ha med rökningen att göra? Nää, de tror jag inte. Jag tänker fortfarande skylla på plugget :P

Idag när jag var ute med Zindra, reagerade jag på att det verkligen var kallt. Jag frös i jackan jag bara för några dagar sedan inte frös i.. Vintern närmar sig med stormsteg, och det enda jag tänker på just nu är hur mycket jag saknar solen, värmen och all grönska.. Jag vill ha vår och sommar, typ nu!



Jag i somras inne på Skara sommarland.. Behöver jag säga att jag längtar tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0