Dietvecka 10

Trots en uppgång på 0,2 kg är jag ändå glad! Det kunde liksom varit värre ;) Det känns som att jag börjar få kontroll på min vikt och mitt ätande igen. Precis när jag slutade röka så märkte jag att jag hade ett sjukt stort behov av att äta choklad, och jag kunde inte motstå! Jag gick upp 1-2 kg ganska fort, vilket jag fick panik över. Men nu känner jag att jag har hittat balansen, tack vare ett samtal med min fina vän <3 Det är ok att synda lite choklad, speciellt nu i början av sluta-röka-perioden! Skulle jag gå upp 2 kilo pga chokladen så är dte lätt att träna bort dem sen. TAck vare detta samtalet, så har jag blivit mer slappt inställd till godis!

Jag äter när jag är sugen, och vågen verkar gilla det!

Resultat vid vägning: + 0,2 kg

Total viktminskning: 1,7 kg

Kilo kvar till målvikt: 3,1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0