Dietvecka 11

Ojsan! Glömde helt att uppdatera er om min dietvecka igår.. Sorry! Egentligen är det inget speciellt för er att veta, då jag även denna veckan har gått upp :S Suck suck och ännu mer suck.. Men men, tränar man mindre, äter mer godis och äter allmänt osunt så kan jag inte räkna med annat. Känns bara som att jag har så svårt för att fokusera på att vara nyttig + träna för tillfället. Att sitta och snaska på lite godis när man tentapluggar är bara ett måste, eller?! Jag är i alla fall den personen som har svårt att fokusera på träning när det enda jag gör från det att jag kommer hem till det att jag lägger mig är att plugga.. Jag får skärpa mig igen när tentan är över! Jag vill ju så gärna komma igång med styrketräningen, som jag helt kommit av.. ;( Jag ska ha tillbaka min kropp!

Resultat vid vägning: + 0,4 kg

Total viktminskning: 1,3 kg

Kilo kvar till målvikt: 3,5

Ush, resultaten blir bara sämre och sämre.. Tänk om det är så att jag inte kommer bruka allvar förrens efter jul?! HOPPAS inte att mitt udnermedvetna tänker så!! Då lär jag rulla fram om 2 månader :P Det vill nog varken jag eller Jimmy att jag ska göra!

NU: dags att fixa till sig det sista innan jag beger mig mot skolan! Idag är det föreläsning mellan 09.00-13.00 som gäller.. Därefter ska jag hem, powerwalka eller gymma samt plugga!



Kommentarer
Postat av: Vera

Gumman du är så fin som du är! <3

2011-11-10 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0