Dietvecka 12

Ännu en vecka då vågen visar plus :( Börjar bli van nu! Fast denna veckan kan jag inte skylla på någon annan än mig själv.. Så mycket som jag syndade i helgen brukar jag inte ens synda på en hel månad! Jag får nog ta denna smällen idag :P Men trots det så gör siffrorna mig ledsen.. Nu har jag snart inte gått ner ett smack längre.. Väldigt störigt när man i våres var ca 1 kilo ifrån sin målvikt, sen kom sommaren och förstörde allt!

Resultat vid vägning: + 0,2 kg

Total viktminskning: 1,1 kg

Kilo kvar till målvikt: 3,7 kg

Nu ska jag inte tänka på vikten mer.. Dags att föna håret och ta på mig lite kläder.. 17.00 blir jag upphämtad av Vera! Det är myskväll hemma hos henne som gäller idag <3 Kvalitetstid med vänne rkan jag aldrig få för mycket av!! MYS MYS MYS!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0