Dietvecka 13

Kan man säga att vågen varit snäll mot en om den visar plus/minus noll?

Idag blev jag glad :) ÄNTLIGEN en vecka då jag inte har gått upp på omsdagen! Har gått upp i vikt de senaste 3 onsdagarna på rad, och jag verkligen fasade för denna veckan då jag har "lingonveckan" och allt! Men tack och lov så hade jag inte gått upp. Nu blir det nya tag, och så hoppas jag på en viktnedgång nästa vecka :)

Resultat vid vägning: ingen förändring

Total viktminskning: 1,1 kg

Kilo kvar till målvikt: 3,7 kg

Nu ska jag hoppa i duschen, ska bli såå härligt! Ser fram emot att plugga på hemmaplan imorgon. Då kan jag gå runt i mjukisbyxor hela dagen och "bara vara" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0