Jag är en människa som alltid säger vad ja...

img_1184 (MMS)

Jag är en människa som alltid säger vad jag tycker. Anser jag att något är fel, eller känns fel så är det min uppgift att berätta det. Jag är alltid ärlig! Tycker jag inte om något, då berättar jag de och vise verca. Jag hade nämligen uppskattat om någon gjorde likadant mot mig.. Skulle jag helt plötsligt sluta göra detta, ja då är JAG inte JAG längre. Det är så jag är, och kommer alltid att vara. Sen till de människor som inte kan acceptera att man är ärlig eller säger vad man tycker, de människorna är inte värda att ha i min närhet.. Tänk på de!


Kommentarer
Postat av: ...

Men när nån annan säger vad dom tycker kan du inte alltid ta det. Det är väl lika viktigt! Det är bra om man kan inse när man själv har fel.

2011-11-29 @ 08:37:00
Postat av: Sara

Tråkigt att du som kommenterat inte vågar skriva ut ditt namn.. Jag tar mer än gärna kritik! För mig är det ett sätt att utvecklas.. Tråkigt att du inte vågar stå för vem du är? Konflikträdsla heter de!

2011-11-29 @ 10:33:27
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Lola

Din ärlighet och omtänksamhet är så uppskattat. Du gör det för att hjälpa och vad är en vän som inte säger vad hon/han tycker. Tänk att just jag har en vän som dig:)

2011-11-29 @ 11:52:20
Postat av: Jennie

5 kg! Tagit lång tid för man inte skött sig som man borde i perioder men nu är jag på G! Tack :)!!

2011-11-29 @ 15:17:40
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: ...

Just detta det handlar. Att du inte kan ta kritik. Att du måste kontra med något så löjligt som att man är konflikträdd. Handlar inte om det. Jag har möjlighet att va det, därför är jag det.

2011-11-29 @ 20:01:04
Postat av: Sara

Du påstår att jag inte kan ta kritik? Jag tar gärna kritik, men jag ger också när jag anser att något är fel. Jag anser i detta läge att du är konflikträdd. Tycker att det är väldigt fel av dig att kommentera MIN egenskap att kunna ta kritik eller ej, när du inte ens vågar stå för de du tycker? Jag står i alla fall för vad jag tycker när jag engagerar mig i något, till skillnad från dig.. ;)

2011-11-29 @ 20:28:27
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0