Linus Wohlin <3 1994 - 2011

Då var dagen kommen.. Dagen då jag ska begrava min egen lillebror.. Detta är något jag inte önskar någon, och hade jag kunnat hade jag gjort allt för att få tillbaka dig igen! Om 3 timmar sitter jag med min familj i kyrkan, och tanken på att du kommer ligga framför mig gör mig tårögd.. Jag kommer inte klara det!! Men för din skull ska jag försöka.. Egentligen kommer jag bara för att "hälsa på dig", för jag vet ju att vi kommer att träffas igen.. Det har snart gått 1 månad sedan du försvann från oss.. Jag kommer nog aldrig kunna förstå..

22 Oktober 2011 + 18 November 2011 - Dagar i sorg och saknad

Jag vet att vi kommer träffas en dag!!

Älskar dig med hela mitt hjärta, lillebror <3

Vila i frid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0