Min "lediga" hemma-torsdag

Det var verkligen skönt att vakna upp imorse och veta att jag inte skulle bege mig till skolan.. Sovmorgonen till 09.00 satt även den som ett smäck :P Kände att jag behövde få sova ut eftersom jag ska jobba morgonturer hela helgen + en full skolvecka nästa vecka på det! Förmiddagstimmarna har bestått av telefonsamtal, tvätt och plugg.. Har fått gjort en hel del, vilket känns skönt. Nu tänkte jag ta en paus i pluggandet och belöna mig med en powerwalk :) 16.30 kommer Jimmy hem, och då är det städ som står på schemat! Därefter lite matlagning och sist men inte minst ---> soffhäng ;) Ska inte glömma att slå på TV3 kl 21.00 i alla fall då det är lyxfällan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0