Vilka mysiga timmar med dig gumman <3

Idag känner jag mig sådär extra flitig :) Vaknade av att klockan ringde 08.20, gick upp och tog på mig, promenerade en runda med Zindra och begav mig sedan ut på en timmes powerwalk! Kändes skumt att vara ute och motionera 09.00, men gud så skönt det var! Det var lite sådär halv kallt i luften, och knappt inga människor eller bilar ute :)

10.30 kom Lola på bullefrukost och skitsnack, vilket var jätte trevligt :) Hon stannade i 4 timmar, och ändå kändes det som att vi skulle kunna snacka mycket mer! Antar att det blir så när man träffas så sällan! Vi bestämde oss för att det skulle vara slut på det nu! Det får INTE ta 2 månader till nästa kaffebesök!

Nu har jag varit nere i tvättstugan och stoppat i två maskiner tvätt + förberett maten. I väntan på att Jimmy ska komma hem hoppar jag i duschen, så blir det också gjort :)

Trevlig torsdag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0