Älskade lillebror, vila i frid <3



Det gör ont i hjärtat, när jag förstår att jag aldrig någonsin kommer att träffa dig igen.. Älskade lilla Linus, du har inte haft det lätt under de senaste åren i ditt liv.. Har funderat många gånger på hur jag skulle kunna hjälpa dig, men kan inte samhället så varför skulle jag kunna? Senaste gången jag träffade dig och fick krama mig var för cirka ett år sedan. Du skulle sova hos mig och Jimmy och jag hade planerat saker som vi skulle hitta på. Vi åt en god middag och kollade på film. Dagen efter körde vi till bollhuset i Lund och bowlade, och jag minns att du kom sist.. På bilden ligger du i vår soffa med Zindra hos dig. Hon gillade dig, och ville inte gå ner från din mage :) Vi pratade mycket om hur snett du hade hamnat, och du berättade för mig att du trots all skit hade framtidsdrömmar. Du ville jobba med musik, men sa till mig att du aldrig trodde att du skulle fixa det.. Jag vet att du hade klarat det!

Du togs ifrån oss alldeles för tidigt.. Det är inte rättvist!!

Vila i frid Linus, lillebror <3 1994-2011


Älskar dig nu och förevigt <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Sänder styrkekramar till dig, kan inte veta vad du går igenom men förstår att det är tufft...

Håll gnistan uppe fast det är svårt, du har många runt omkring dig som vill hjälpa.



Kram Malin

2011-10-23 @ 14:51:33
URL: http://malhin.blogspot.com
Postat av: emma

men va hemskt! Vad har hänt?

2011-10-23 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0