Det har varit en jobbig dag idag.. Förutom...

img_0763 (MMS)

Det har varit en jobbig dag idag.. Förutom i lördags när vi fick det hemska beskedet, så är dagen idag nästan precis lika hemsk.. Jag har gråtit från och till hela dagen.. Nu ikväll bestämde jag mig för att gå upp på vinden och leta upp gamla fotografier på Linus.. Hittade 8 kort, kort som betyder allt för mig just nu.. Detta var ett av korten, och det är så jag minns honom. Ljust tjockt hår, mulliga kinder, alltid glad och kärleksfull! Min älskade lillebror <3 Kan fortfarande inte förstå att du är borta..


Kommentarer
Postat av: Jane

Kan inte ens förställa mig smärtan att förlora ett syskon.. Vet inte riktigt vad man ska säga/skriva..



Ord är bara ord.. Tur att du har dina nära och kära omkring dig sara... <3 /Jane

2011-10-25 @ 22:58:03
Postat av: Jenny Svensson

Fina Sara! Jag tänker på dig och din familj <3

2011-10-26 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0