Dietvecka 6

Jag kommer att fortsätta lägga upp inlägg om mina dietveckor, trots att jag inte nu längre följer någon "diet". Hur som helst, så kommer jag att fortsätta med min träning + att tänka på vad jag äter! Har ju fortfarande mitt mål som jag ska ha nått tills JULAFTON :)

Resultat vid vägning: + 0,2 kg

Total viktminskning: 2,4 kg

Nästa vecka tror jag inte att jag lyckats gå ner något. Som sagt, slutade röka i fredags + att jag har varit/ÄR sjuk, detta innebär INGEN träning för min del fram tills jag är frisk igen! Och ni kan ju själva räkna ut att INGEN träning + sluta röka = viktuppgång! Kanske inte till 100 %, men till 98 % :)

Nu ska jag dricka mig en kopp kaffe..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0