Dietvecka 7

Egentligen borde jag ändra rubriken, då jag inte går på någon diet längre.. Men sen tycker jag också att jag likabra kan fortsätta med samma rubrik, så att när jag letar bland mina inlägg så hittar jag de med innehåll om vikten snabbt! Så, jag kommer att fortsätta att skriva "dietvecka" trots att jag inte går på någon diet.

Blev en aning besviken när jag ställde mig på vågen imorse :S Vågen visade plus, och det gillas inte! Vet inte riktigt vad det beror på, men jag tror att det är rökningen + att jag varit sjukt = ingen träning, som har orsakat viktuppgången! Känns mindre skoj faktiskt.. Får se om vågen visar minus nästa vecka då, nu när jag kommit igång med min träning efter uppehållet! Jag vill INTE lägga på mig några "sluta-röka-kilo"!!!!!

Resultat vid vägning: + 0,6 kg

Total viktminskning: 1,8 kg

Kilo kvar till målvikt: 3

Ush! Känns som att jag har en lååång resa kvar tills jag nått mitt mål! Hoppas inte att rökningen kommer vara något som sätter käppar i hjulet för mig! Har mina 3 kilo som jag skulle vilja bli av med till julafton. Tyvärr så var inte "sluta-röka-grejen" med i planerna då.. Men jag ska göra allt jag kan!



PÅ tal om att göra allt jag kan, så har jag faktiskt varit på gymmet 3 dagar på rad nu :) Känns skönt att vara igång igen efter 1,5 veckas vila. TACK Sara för sällskapet! det var verkligen ett hårt och härligt styrkepass som vi körde idag :) Egentligen skulle jag inte tränat idag, men det ändrade sig under dagen (Tack Mamma för hjälpen!) Förutom att träna har jag och Jimmt tvättat, städat och lagat mat!

Nu är det dags för sängen! Skola imorgon 10.00-17.00 :S

Kommentarer
Postat av: malin

3 kg är inte myclet.det köarar du tiööcjuil.....

ja gäeemot har 22 kg av mammakilo kvar han är ciaselicen bara 2 vwckor ;-)

2011-10-13 @ 08:51:37
URL: http://malhin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0