Godmorgon!

ÄNTLIGEN har jag kommit igång med min träning igen! Precis i den vevan, då jag slutade röka blev jag MEGA sjuk! Hade feber, huvudvärk och var jätte förkyld. Det var ju inte världens bästa läge precis att bli sjuk, då jag behöver träningen mer än något annat nu när jag slutat röka! Ett tag så kändes det som att jag skulle bli straffad, för att jag försökte sluta röka, eller?! Aja.. Nu börjar jag bli bra i alla fall, så igår fick det bli 50 minuters powerwalk på bandet på gymmet :) Jag brukar gå på 6.0 i speed, men fick sänka tempot igår till 5.8 då jag fortfarande är lite förkyld. Ska till gymmet idag också och köra lite styrka! Har längtat efter vikterna nu när jag varit borta i 1,5 vecka :)

När det gäller rökningen så är jag fortfarande RÖKFRI! Det har nu gått 10 dagar, och det känns som att det flyter på galant :) Först nu kan jag börja känna mig stolt! Det känns verkligen som att jag skulle kunna fixa det :) Får tacka Jimmy för hans otrologa stöd, för med handen på hjärtat så hade det INTE gått utan honom! Får även tacka mina vänner som bestämde sig i samma veva för att sluta, det är sååå mycket enklare att sluta om ens vänner också gör det! Har köpt hem läkerol, tuggumi och halstabletter, siktar på ännu en rökfri vecka :)

NU ska jag alldeles strax ta på mig lite käder och promenera bort till stationen.. Idag skulle vi egentligen varit lediga från skolan, men jag och min grupp har ett fördjupningsarbete som vi måste bli klara med! Det innebär att vi måste arbeta med detta idag mellan 09.00-12.00! Fast det känns rätt så lugnt.. Efter skolan ska jag skynda mig hem, för att senare bli upphämtad av Vera :) DAGS FÖR STYRKETRÄNING!!

Så ser min dag ut :) Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0